Mediakutsu: Ruokayrittäjän talvipäivät kokoaa yhteen elintarvikealan yrittäjiä ja huippututkijoita

​Turun yliopiston tiedote 30.1.2018

Aika: 1.2.: 16.00–19.00, 2.2.: 9.00–15.00
Paikka: Eerikkilä Sport & Outdoor Resort, Urheiluopistontie 138, Tammela

Ruokayrittäjän talvipäivät on ruoka-alan yrittäjien erikoistapahtuma, jonka järjestää Turun yliopiston Brahea-keskuksen koordinoima elintarvikealan yhteistyöhanke Tiedolla ja osaamisella kasvuun (TIEDOKAS).

– Tapahtuman tarkoituksena on paneutua yritysten mielenkiintoisiin kasvutarinoihin, kuulla alan uusimpia tuulia ja luoda yhteistyön mahdollisuuksia. Tapahtuman teemoina ovat huominen lautasella, kasvun eväät ja viesti vaikuttavasti sekä yhteistyön reseptit, projektipäällikkö Sanna Vähämiko kertoo.

Kaksipäiväisen tapahtuman sisällöistä vastaavat niin tutkijat kuin yrittäjät. Torstai-iltapäivänä kuullaan tutkijapuheenvuoroja tulevaisuuden ruoasta, siihen liittyvistä trendeistä ja ruoantuotannon haasteista. Teknologian tutkimuskeskuksen erikoistutkija Lauri Reuter puhuu torstaina ruoantuotantoon liittyvistä uusista teknologisista avauksista.

Perjantain ohjelmaan kuuluu kuluttajaviestinnän sparrausta ja elintarvikealan yritysten kasvutarinoita. Tapahtuman ohjelma löytyy osoitteesta:

Projektipäällikkö
Sanna Vähämiko
p. 040 484 3556, sposti sanna.vahamiko@utu.fi

Asiasana:
Tagit:
Julkaistu 30.1.2018 9:20 ,  Päivitetty 30.1.2018 9:26

20014 Turun yliopisto, Finland
Puhelinvaihde: 029 450 5000

Henkilöhaku

Seuraa meitä:
Facebook   Twitter   Instagram   Youtube   LinkedIn