Tervetuloa Tehokkuutta monimutkaisten teollisuusprojektien hallintaan -seminaariin 17.1.2017

​Turun yliopiston tiedote 3.1.2016

Teollisuuden projektit ja tuottavuus ovat Suomelle kriittisiä kysymyksiä tulevaisuuden kilpailukyvyn kannalta. Digitaalisuus tuo uusia työkaluja, mutta niiden hyödyntäminen vaatii osaamista ja suunnitelmallisuutta.

Turun kauppakorkeakoulun koordinoiman DigiPro-projektin järjestämässä avoimessa iltapäiväseminaarissa keskustellaan muun muassa siitä, millaisin järjestelmin isoja kansainvälisiä projekteja hallitaan sekä miten tieto kulkee ja miten sitä hyödynnetään projektiin osallistuvien toimijoiden välillä.

Aika: 17.1.2017 klo 12.00–17.00
Paikka: Forum Marinum, Auditorio Ruuma, Linnankatu 72, Turku
Ilmoittautuminen (viim. 9.1.2017):

Tilaisuus kokoaa yhteen erityisesti meriteollisuuden parissa toimivia yrityksiä ja asiantuntijoita. Seminaarissa perehdytään projektiluontoisen teollisuuden tämänhetkisiin projektinhallintaratkaisuihin ja tulevaisuuden haasteisiin. Keynote-puhujat tuovat keskusteluun kokemuksia eri toimialoilta. Tilaisuudessa puhuvat Rami Nurminen (Mein Schiff -projektin johtaja, Royal Caribbean International), Ville Laaksonen (varustelujohtaja, Meyer Turku Oy), Antti Puustinen (kehityspäällikkö, Skanska Talonrakennus Oy) ja Juha-Matti Liukkonen (suunnittelupäällikkö, Valmet Technologies Oy).

Puheenvuorojen lisäksi seminaarissa käydään pienryhmäkeskustelua projektihallinnan haasteista. Ohjelmassa on myös monipuolinen paneelikeskustelu, jossa pureudutaan kyseisiin haasteisiin ja otetaan askelia kohti niiden ratkaisua.

>> Katso koko ohjelma DigiPro-projektin verkkosivuilta

Seminaari on osa Tekesin rahoittamaa DigiPro-hanketta ja se on kaikille avoin ja maksuton. Ilmoittauduthan mukaan viimeistään 9.1.2017.

tohtorikoulutettava Elisa Aro, elisa.aro@utu.fi, p. 02 333 9567
projektipäällikkö Taina Eriksson, taina.eriksson@utu.fi, p. 040 728 6196
yliopisto-opettaja Eini Haaja, eini.haaja@utu.fi, p. 02 333 9565

Asiasana:
Tagit:
Julkaistu 3.1.2017 9:55 ,  Päivitetty 3.1.2017 9:59

20014 Turun yliopisto, Finland
Puhelinvaihde: 029 450 5000

Henkilöhaku

Seuraa meitä:
Facebook   Twitter   Instagram   Youtube   LinkedIn
Opiskelu Tutkimus Palvelut ja yhteistyö Yliopisto Tiedekunnat ja yksiköt Ajankohtaista Lahjoita