in English
 
 
Lisää tuotekehityksen osumatarkkuutta löytämällä tärkeimmät tuoteominaisuudet
Aistila Navigatorissa yhdistetään tuotteen ominaisuudet kuluttajien mieltymyksiin tilastollisilla menetelmillä.

Navigatoria voidaan hyödyntää sekä tuotteen kehittämisessä tai tuoteryhmän tutkimisessa. 
Käytännössä käyttötarkoitukset voivat olla esimerkiksi reseptiparannukset tai uusien tuotteiden kehittäminen uusille markkinoille.


Olemme olleet mukana tutkimassa tai kehittämässä muun muassa marjojen, hedelmien, vihannesten ja niistä valmistettujen tuotteiden, sekä leipomo-, liha-, kala- ja maitotuotteiden ja erilaisten juomien aistittavaa laatua –ruokaketjun eri toimijoiden kanssa.

Aistila Navigator toimii myös pakkauksen sekä tuote&pakkaus yhdistelmän kehittämisessä. Navigator profiili kertoo mitkä ovat tuotteen ja pakkauksen tärkeimmät ominaisuudet ja miten hyvin ne pelaavat yhteen.


Asiasana:
Tagit:
 

 Kuvat

 
    Tässä Kuvat -luettelonäkymässä ei ole näytettäviä kohteita.

    20014 Turun yliopisto, Finland
    Puhelinvaihde: 029 450 5000

    Henkilöhaku

    Seuraa meitä: 
    Facebook   Twitter   Instagram   Youtube   LinkedIn
    Opiskelu Tutkimus Palvelut ja yhteistyö Yliopisto Tiedekunnat ja yksiköt Ajankohtaista Lahjoita
    © Turun yliopisto