in English
 
 
Moniaistilaboratoriossa ulkoisten ärsykkeiden vaikutuksia voidaan tarkastella kontrolloidusti
Kuluttajien tuotevalintojen ja mieltymysten tiedetään olevan moniulotteinen ja monimutkainen yhtälö.

V
alintoihin ja mieltymyksiin vaikuttavat monet eri tekijät, kuten esimerkiksi
- minkälainen on
valikoima tai ympäristö tuotteen valintatilanteessa,
- missä
tilanteessa tai paikassa tuote nautitaan,
- nautitaanko
tuote yksin vai muiden seurassa,
- mitä
muuta syödään tai juodaan samalla.

Moniaistilaboratoriossamme voidaan mitata eri tekijöiden, kuten kuvien, äänien ja hajujen vaikutuksia kuluttajien valintoihin ja mieltymyksiin eri tekijöitä kontrolloiden.
Asiasana:
Tagit:

20014 Turun yliopisto, Finland
Puhelinvaihde: 029 450 5000

Henkilöhaku

Seuraa meitä: 
Facebook   Twitter   Instagram   Youtube   LinkedIn
Opiskelu Tutkimus Palvelut ja yhteistyö Yliopisto Tiedekunnat ja yksiköt Ajankohtaista Lahjoita
© Turun yliopisto