in English
 
 
Asiakkuuksien johtaminen ja menestyksekäs myyntityö

Myynnin johtaminen ja asiakkuusajattelu

"Nykymaailmassa, jossa ihmisten huomiota viedään suuntaan jos toiseen, oivalluttaminen − kertomisen ja käskyttämisen sijaan − nousee onnistuneen johtamisen peruspilariksi. Näin myös myynnin johtamisessa, jossa johtajan rooli jatkossa on yhä enemmän fasilitoiva, ihmisiä auttava."

Saku Valkama, Managing Partner,
Symbioosi Partners Oy​​

Koulutuksen sisältö

  • arvon tuotannosta arvon yhteisluontiin
  • asiakasarvo ja ratkaisut ​​
  • case asiakkuuksien hoitomallista
  • myynnin strateginen johtaminen 
  • trendit ostamisessa ja myymisessä
  • oivalluttaminen myynnin johtamisessa​
  • strateginen asiakasfokus​

Kohderyhmä

asiakkuuspäälliköt, asiakasvastuulliset, myyntipäälliköt, myynti- ja asiakkuustiimien vetäjät, myynti- ja asiakkuusjohtajat

Edellisiin koulutuksiin osallistuneiden kokemuksia:

"Ohjelma oli kiinnostava ja intensiivinen, mielenkiinto pysyi yllä alusta loppuun."

"Koulutuksen anti oli loistava. Sain paljon uusia ideoita ja ajatuksia, joita voin heti viedä käytäntöön."

"Case-työskentely oli ehkä koulutuksen tärkein anti; hyvä case ja hyvät vetäjät."

"Varsinkin oman yrityksen tarjonnan kuvaus kirkastui ahaa-elämyksellä hyödyntää ennakkolukemisessa esitettyä ratkaisua. Samoin poimin sieltä täältä arvolupaukseen tai ratkaistavan ongelman kuvaukseen konkreettisia vinkkejä sovellettavaksi käytännössä. Oli myös energisoivaa huomata omien ajatusten ja kokemusten vastaavan uutena tai best-practice-tyylisenä esitettyjä juttuja - että olen oikealla tiellä!"

Kouluttajina mm.

Saku Valkama on Symbioosi Partners Oy:n Managing Partner sekä pitkän linjan myynnin ja yleisjohdon ammattilainen. Hänellä on 15+ vuoden kansainvälinen kokemus ratkaisumyynnistä, myynnin johtamisesta ja toimitusjohtajatason tehtävistä. Ennen Symbioosia Saku on toiminut mm. NSN:llä, Anritsu Corporations:ssa ja Merivaarassa niin Suomessa kuin pidemmillä komennuksilla ulkomailla. Nykyisin Saku työskentelee sen eteen, että Suomi nousee vahvemman myynnin kautta. Saku on kiitelty puhuja ja arvostettu coach, jonka tekemistä leimaa tarve kyseenalaistaa olemassa olevia rakenteita ja kehittää ajattelua seuraavalle tasolle. Koulutustaustaltaan Saku on tuotantotalouden DI, Executive MBA sekä sertifioitu Coach.

Elina Jaakkola (KTT, dosentti) toimii Turun kauppakorkeakoulun markkinoinnin ja kansainvälisen liiketoiminnan laitoksella Kollegium-tutkijana. Elinan keskeisiä asiantuntijuusalueita ovat tietointensiivinen palveluliiketoiminta, palvelujen markkinointi, kehittäminen ja tuotteistaminen, sekä arvonluomisen prosessit ja verkostot. 

Harri Terho (KTT) toimii Turun kauppakorkeakoulun markkinoinnin ja kansainvälisen liiketoiminnan laitoksella Kollegium-tutkijana. Harrin asiantuntijuus keskittyy B-to-B -markkinointiin mm. arvonluontiin, markkinointistrategioiden viemiseen käytäntöön, myyntiin ja asiakassuhdejohtamiseen.​

​​​​

​​​​


Asiasana:
Tagit: