in English
 
 
Digitaalinen markkinointi
Digitaalinen markkinointi
Koulutuksessa käsitellään mm. seuraavia teemoja
  • Markkinointikanavat (mm. hakukonemarkkinointi, some, videot)
  • Kanavaportfolion hallinta ja CRM
  • Kävijäpolut ja sisällön merkitys
  • Mittaaminen, optimointi ja analytiikka
  • Ulkoistaminen ja kompetenssien johtaminen
 
Kohderyhmä: markkinointi- ja myyntijohtajat ja -päälliköt sekä markkinointipäätöksistä vastaavat

Pääkouluttaja:
 
Taru Lehtinen on toiminut kuusi vuotta digimarkkinointiin erikoistuneissa yrityksissä. Hänen sydäntään lähellä on hyvä sisältö, onnistunut käyttäjäkokemus ja tyytyväinen asiakas. Tällä hetkellä Taru on erityisen kiinnostunut tuloksellisista monikanavakampanjoista ja tulosten mittaamisista.

Edelliseen koulutukseen osallistuneiden kommentteja:
  • "Todella antoisa ja monipuolinen koulutus."
  • "Tarulta sain paljon hyviä vinkkejä meidän digimarkkinointiin. Oli hyvä, että sain häneltä kysyttyä meidän haasteisiin liittyviä asioita."
  • "Paljon painopistettä työkalujen käyttöön."
  • "Todellinen hands-on-koulutus, jossa kouluttaja halusi oikeasti auttaa."
  • " Interaktiivinen esitystapa toimi. Yksi parhaista kouluttajista pitkään aikaan."
​​​​​​​​
Asiasana:
Tagit: