in English
 
 
Vastuullisuusviestinnän vauhditushanke

 

Vastuullisuusviestinnän oppimateriaali Kilpailuetua yhteiskuntavastuusta sekä yritysesite Huiput erottuvat edukseen suomeksi ja englanniksi The Best Stand Out to Their Advantage​ julkaistiin hankkeen loppuseminaarissa Tampereella 25.3.2014. 

Seminaarin materiaalit löydät täältä.




 

 Vastuullisuusviestinnän vauhditushanke

Hankkeen tavoitteet:

  • Vastuulliset toimintatavat näkyviksi
  • Tukea mielikuvaa suomalaisista vastuullisina toimijoina kansainvälisesti
  • Parantaa osallistujien kykyä esitellä vastuullisuus liikeideansa menestystekijänä tiiviissä muodossa
  • Edistää osallistujien kansainvälistymisvalmiuksia, luoda verkostoja, siirtää tutkimustietoa ja parhaita käytäntöjä

Toimenpiteet: Vastuullisuusviestinnän valmennus, tutkimustiedon siirtotilaisuus, oppimateriaalin kokoaminen ja kv-kohderyhmille tarkoitettu materiaali suomalaisten yritysten vastuullisuudesta.

Hankkeen kohderyhmänä on 30 vastuullisesti toimivaa elintarvike-, matkailu- ja älykkäiden koneiden yritystä, sekä tutkimusorganisaatioita.

Hanketta koordinoi Turun yliopisto, mukana: Jyväskylän, Seinäjoen, Uudenmaan ja Varsinais-Suomen elintarvike-, matkailu- ja älykkäiden koneiden osaamiskeskukset. Viestintää sparraa Perjantai Markkinointiviestintä yhdessä Gaia Consultingin kanssa.

Hankeaika 2011–08.2014, rahoittajana Pohjois-Pohjanmaan ELY Manner-Suomen ESR

Lisätietoja:

Projektipäällikkö Marjo Mäkinen-Aakula
Funktionaalisten elintarvikkeiden kehittämiskeskus
040 7676 596, marjo.makinen-aakula(a)utu.fi

 ​​​​​​

Asiasana:
Tagit: