in English
 
 
Kirjasto tarttuu toimeen - Teutorin kirjaston ovet
​Jos sinulla on mielessäsi jotain parannuksia kirjaston toimintaan tai tiloihin, vastaa asiakaskyselyymme verkossa tai kirjaston asiakaskoneilla. Voit myös käydä täyttämässä kyselyn keskipäivän aikoihin tiistaina 2.2. Educariumin aulassa tai keskiviikkona 3.2. Teutorin aulassa.
 
Teutorin kirjaston sisäänkäynti on tuottanut useille asiakkaillemme hankaluuksia. Pohjakerroksen kirjastoon johtava ovi avautuu rappusiin päin, mikä on tehnyt sisääntulosta ahtaan.
 
Ratkaisu ongelmaan on tulossa nopeasti. ”Pohjakerroksen ovi käännetään tällä viikolla ympäri, jolloin se avautuukin sisäänpäin”, kertoo hallintopäällikkö Merja Himanka.

Kylmää vai kuumaa?

Myös Teutorin kirjaston ilmastointi on herättänyt kysymyksiä. Kovan ilmastoinnin on katsottu viilentävän sisäilmaa liikaa.
 
”Pyydämme toki tarvittaessa säätämään kirjaston ilmastointia. Toisaalta kaikkia tyydyttävää ratkaisua lämpötiloissa ei koskaan saada aikaan, sillä toisten ihmisten mielestä Teutorissa on jo nyt liian lämmin”, Merja Himanka pahoittelee.

Pienetkin ongelmat ratkeavat

Iloisia uutisia asiakkaalle, joka kaipasi Caloniaan isompaa nitojaa. Sellainen on jo Caloniassa saatavilla – muistakaa vain kysyä sitä erikseen tiskiltä.
 
Turun yliopiston kirjaston LibQUAL-asiakaskysely osoitteessa:
https://www.libqual.org/survey/RWSLDZ82TQJ86X8HVAEQ

Muistathan, että vain täydellisesti täytetyt kyselyt ovat mukana iPadin ja muiden palkintojen arvonnassa. ​
 
Lisätietoja:
Ilmari Jauhiainen
libqual@utu.fi
 
 
 

Asiasana: kirjastot;asiakaslähtöisyys;asiakaspalvelu;kyselyt;
Tagit:
Julkaistu 27.1.2016 7:35 ,  Päivitetty 2.2.2016 17:23