Kuohuviinit

Luonnontieteiden ja tekniikan tiedekunnan alumnipäivä

Luonnontieteiden ja tekniikan tiedekunta järjestää ensimmäisen koko tiedekunnan yhteisen alumnipäivän 5. lokakuuta 2019.

Alumnipäivässä kuulet, mitä tiedekunnalle kuuluu nyt. Ohjelman ja verkostoitumisen lomassa tarjolla on viiniä ja pientä purtavaa. Ilta jatkuu vielä mukavan yhdessäolon merkeissä jatkoilla. Tapahtuma on maksuton.

Ohjelma

Paikka: Agora luentosali XXI (entinen Luonnontieteiden talo II, Vesilinnantie 3, 20500 Turku )

• 13:00 Tapahtuman avaus: Dekaani Tapio Salakoski "Mitä tiedekunnalle nykyään kuuluu?"
  • 13:20 Professori Ilari Sääksjärvi ”Luonnon köyhtyminen uhkaa ihmiskunnan hyvinvointia”
  • 13:40 Akatemiatutkija Kaisa Matomäki "Mitä hyötyä alkuluvuista on?"
  • 14:00 Verkostoitumista ja tutustumista laitosten toimintaan (Naturan aula, ent. Luonnontieteiden talo I)
    • Naturan aulassa on esittelypisteet, joissa voit tutustua laitosten tutkimukseen ja opetuksen uusimpiin tuuliin. Samalla voit verkostoitua muiden alumnien kanssa ja kerätä porukan vapaamuotoisille jatkoille. Tutustumisen lomassa on tarjolla lasillinen ja pientä purtavaa.
  • 15:00 Laitoskierrokset
    • Mahdollisuus käydä tutustumassa oman laitoksesi nykyisiin tiloihin.
  • Ohjelma päättyy n. klo 16.

Illalla järjestetään omatoimiset ja -kustanteiset jatkot klo 18 alkaen Panimoravintola Koulun Wecksel-salissa. Kerää tapahtuman aikana oma porukkasi kokoon ja lähde jatkoille.

Muutokset ohjelmaan ovat mahdollisia.

Ilmoittautuminen
Pysäköinti

Pysäköinti on ilmaista yliopiston alueella tapahtuman aikana. Lisätietoa pysäköinnistä löydät täältä

Oheisohjelmat

Alumnitapahtuman jälkeen klo 16 sinulla on mahdollisuus tutustua Eläinmuseoon tai osallistua Akateemiseen kävelyyn.

• Akateemiseen kävelyyn on paikkoja rajoitetusti. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Kävely on ilmainen osallistujille.
  • Ilmoittautuminen ohjeisohjelmiin on tapahtuman ilmoittautumisen yhteydessä.

Majoittuminen Turussa

Alumnipäivien aikana sinulla on mahdollisuus majoittua Solo Sokos Hotel Turun Seurahuoneessa erikoishintaan.

Kirjamessuetu alumneille

Turun kirjamessut järjestetään 4.-6.10.2019 ja alumneille on tapahtumaan erityisetu.

Alumnipäivän lippu on ostettavissa Turun Kirjamessujen ja Turun Ruoka- ja Viinimessujen verkkokaupassa.

Sivun yläosassa kysytään seuraavaa: Onko sinulla alennus-, osto- tai kampanjakoodi? Klikkaamalla em. kohtaa ja kirjoittamalla siihen: ALUMNIPÄIVÄ2019, valikkoon ilmaantuu kyseinen lippu hintaan 5 eur. Lippuja voi ostaa niin monta kuin on tarvetta, määrää ei ole rajoitettu.