Jessica
Trach
Senior Researcher, INVEST flagship
Contact
Publications
Intention to Stop Bullying following a Condemning, Empathy-Raising, or Combined Message from a Teacher - Do Students' Empathy and Callous-Unemotional Traits Matter? (2022)
Journal of Youth and Adolescence
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Examining the Potential Mental Health Costs of Defending Victims of Bullying: A Longitudinal Analysis (2021)
Research on Child and Adolescent Psychopathology
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
How Children Feel when they Witness Bullying Effects Whether They Defend Victims (2020)
INVEST blog
(Yleistajuinen artikkeli tai blogikirjoitus (E1))
Monitoring and Evaluating Social and Emotional Learning (2020)
(Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (B2))Humans are Social and Emotional Beings (2020)
(Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (B2))Bystanders’ affect toward bully and victim as predictors of helping and non-helping behaviour. (2019)
Scandinavian Journal of Psychology
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))