Turun yliopiston ohjattu tiedetoiminta perutaan 1.5. asti

13.03.2020

Koronavirustilanteen johdosta Turun yliopiston ohjattuun tiedetoimintaan liittyvät yleisötilaisuudet perutaan ainakin 1.5. asti.

Peruutukset koskevat kaikkea Turun yliopiston biodiversiteettiyksikön järjestämää yleisötoimintaa ja kouluvierailuja, mukaan lukien Lasten yliopiston ja Lounais-Suomen LUMA-keskuksen järjestämät tiedekerhot, syntymäpäivät ja kouluvierailut. Tiederisteily SciCruise siirretään myöhempään ajankohtaan syksylle.

Myös kasvitieteellisen puutarhan tiedeillat ja muut yleisötapahtumat perutaan maalis-huhtikuun ajaksi. Kasvitieteellisen puutarhan näyttely ja kahvila palvelevat asiakkaita toistaiseksi.

Peruttavien tapahtumien maksut palautetaan ja jo maksaneisiin ollaan yhteydessä henkilökohtaisesti. Tilannetta seurataan aktiivisesti ja mahdollisista muutoksista peruutuksiin ilmoitetaan Turun yliopiston biodiversiteettiyksikön verkkosivuilla ja some-kanavissa. https://www.utu.fi/fi/yliopisto/luonnontieteiden-ja-tekniikan-tiedekunta/biodiversiteettiyksikko

Turun yliopisto seuraa jatkuvasti muuttuvaa koronavirustilannetta ja noudattaa viranomaisten ohjeita. Lisätietoa Turun yliopiston ohjeistuksesta liittyen koronavirukseen on koottu osoitteeseen https://www.utu.fi/fi/ajankohtaista-koronaviruksesta

Lisätietoja lasten ja nuorten tiedetoiminnasta:

Lounais-Suomen LUMA-keskuksen koordinaattori Katja Puutio, katja.puutio@utu.fi

Biodiversiteettiyksikön johtaja Ilari Sääksjärvi, ileesa@utu.fi, p. 040 546 0976

Turun yliopiston koronavirukseen varautumista ja ohjeita koskevat kysymykset: koronainfo@utu.fi

Luotu 13.03.2020 | Muokattu 13.03.2020