SataDiLogis - Kuljetukset kilpailutekijänä 17.9.2020 virtuaalityöpajana

09.09.2020

Digitalisaation hyödyntäminen kuljetuslogistiikan turvallisuudessa ja elinkeinotoiminnan edellytysten parantamisessa sekä kuljetusvahinkoselvityksen tulokset ovat aiheina 17.9.2020 klo 13:45-16:15 SataDiLogiksen virtuaalityöpajassa.

SataDiLogiksen osallistavassa ja vuorovaikutteisessa etäyhteyksin toteutettavassa virtuaalityöpajassa syvennytään kuljetuksiin liittyvään digitalisoitumiseen sekä sen vaikutuksiin ja mahdollisuuksiin yritysten kilpailutekijänä. Esille tuodaan myös juuri valmistuneen kuljetusvahinkoselvityksen tuloksia ja haetaan ratkaisuja kuinka kuljetusvahinkoja voitaisiin vähentää.  Alustuksissa huomioidaan myös koronaviruspandemian mukanaan tuomat muutokset ja vaikutukset. Osana työpajaa keskustellaan pienryhmissä haasteista, kokemuksista ja ratkaisuvaihtoehdoista.

Työpajan alustajina ja asiantuntijoina toimivat Eero Valovirta Logentia Oy:stä ja Pekka Sundberg & Anne E. Suominen Turun yliopistosta.

Etäyhteys:

• Käytämme etäyhteytenä Turun yliopiston Zoomia (utu.zoom.us), joka on palveluna eri kuin yleisesti tarjolla oleva Zoom-palvelu. Turun yliopiston Zoomista löytyy lisää tietoa täältä: https://www.utu.fi/fi/etayhteydet
  • Zoom asentuu/avautuu tietokoneelle automaattisesti klikkaamalla tilaisuuden osallistumislinkkiä, jonka lähetämme etäosallistujille. Lisää tietoa em. linkin kautta.
  • Voimme testata yhteyttä etukäteen ja sovitaan tarvittaessa testausaika erikseen.

SataDiLogiksen tapahtumat on suunnattu erityisesta Satakunnassa toimiville PK-yrityksille, mutta kaikki logistiikan turvallisuudesta ja sen edistämisestä kiinnostuneet ovat tervetulleita. SataDiLogiksen tilaisuudet ovat osallistujille maksuttomia, mutta edellyttävät etukäteisilmoittautumista.

Ilmoittautuminen SataDiLogiksen tilaisuuteen viimeistään 10.9.2020 tämän linkin kautta.

Lisätiedot: Anne E. Suominen, 040 779 9494, anelsu@utu.fi

Luotu 09.09.2020 | Muokattu 09.09.2020