Studia Maritima -webinaariluento "Korona-pandemian vaikutukset merenkulkuun" 1.12. klo 12.00

30.11.2020

Studia Maritima -luento "Korona-pandemian vaikutukset merenkulkuun" pidettiin etäyhteyden kautta 1.12.2020.

Luennoitsijana toimi apulaisprofessori, Maritime Business & Policy, Tomi Solakivi Turun yliopiston kauppakorkeakoulusta. Luentotallenne on katsottavissa täältä.

Studia Maritima -luennot tallennetaan ja ne ovat katsottavissa aina kahden viikon ajan tilaisuuden jälkeen Oppimateriaalit ja Studia Maritima -sivullamme.

Studia Maritima -yleisöluennot ovat avoin luentosarja merenkulkualan aiheista Raumalla ja Turussa. Luennot järjestetään yhteistyössä seuraavien organisaatioiden kesken: Turun yliopiston Brahea-keskus/Merenkulkualan koulutus- ja tutkimuskeskus, Merenkulkualan opetuksen ja tutkimuksen kannatusyhdistys ry, Forum Marinum, Aboa Mare, Satakunnan ammattikorkeakoulu sekä Länsirannikon Koulutus Oy WinNova/Merenkulku.

Täältä voit lukea lisää Studia Maritima -yleisöluennoista ja näet tulevan ohjelman.

Luotu 30.11.2020 | Muokattu 01.12.2020