Kestävä web-kehitys -opinnot avoimena yliopisto-opetuksena

19.6.2023 klo 16.30 - 18.00
Tervetuloa avoimena yliopisto-opetuksena järjestettävien Kestävä web-kehitys -opintojen esittelytilaisuuteen! Opinnot on suunnattu kaikille aiheesta kiinnostuneille - ensisijaisesti työelämässä toimiville - , joilla on aiemmin hankittu perustason osaaminen tai kokemus ohjelmoinnista.

Tilaisuudessa kerrotaan opintojen suorittamisesta ja saat ohjeita opiskelun käytännön asioihin.

Koulutuksessa perehdytään ohjelmistotuotannon periaatteisiin ja menetelmiin käytännönläheisesti. Opiskelija oppii arvioimaan käyttäjäkokemusta, sekä suunnittelemaan käytettäviä, saavutettavia ja miellyttäviä ohjelmistotuotteita ja -palveluja.

Käytämme moderneja selainpohjaisia toteutustekniikoita yhdessä käyttäjälähtöisten, saavutettavien suunnittelumenetelmien kanssa. Opinnoissa perehdytään vihreän ohjelmoinnin toimintatapoihin ja siihen liittyviin käsitteisiin. Lisäksi tutustutaan energiankulutuksen mittaamiseen ja optimointiin.

Koulutus on Jatkuvan oppimisen ja työllisyyden palvelukeskuksen rahoittama. Opinnot ovat osallistujille maksuttomia.

Osallistuminen Zoomissa:
Tilaisuus järjestetään verkossa osoitteessa:

Zoom-ohjeet

Infotilaisuudesta tehdään myös tallenne, joka julkaistaan opintojen esittelysivulla.