Kestävää kehitystä kampuksella -tilaisuus opiskelijoille ja henkilöstölle

Aika

23.3.2023 klo 15.00 - 17.00
Tiedätkö, mitä yliopisto tai Unica tekevät kestävän kampusarjen eteen juuri nyt? Onko sinulla ajatuksia siitä, miten meidän tulisi kehittää kiertotaloutta yliopistossa tai Unican toimintaa? Tai haluaisitko kehittää oman yhteisön toimintaa tai meidän kaikkien arkea kestävämmäksi yliopistolla?

Turun yliopiston Biodiversiteettiyksikkö, Kestävän kampusarjen työryhmä ja Unica järjestävät kaikille avoimen kestävyys aiheisen tilaisuuden torstaina 23.3. klo 15-17 Naturan salissa IX. Pääsemme kuulemaan Turun yliopiston toiminnasta mm. biodiversiteettitutkijoita, ruokatutkijoita, Unican toimijoita sekä yliopiston tilapalveluita. Lisäksi esitysten jälkeen kaikilla on mahdollisuus kiertää eri pisteitä, maistella luonnon monimuotoisuuden kannalta kestäviä tarjoiluja sekä haastaa yliopistoyhteisömme eri toimijoita kestävyysasioissa. Tule vaikuttamaan yliopistoyhteisön toimintaan tai hakemaan tukea esim. yhteisön kiertotalous asioihin.

Ilmoittaudu tapahtumaan mukaan tästä linkistä: https://link.webropolsurveys.com/S/A023A49BA1A98581
Aliisa Wahlsten