Kohti uraunelmia -koulutusmessut Turussa

Aika

8.3.2023 klo 13.00 - 16.00
Suunnitteletko opiskelua, mutta et tiedä mistä lähteä liikkeelle? Tuntuuko urasuunnittelu vaikealta? Oletpa ensimmäisiä opintojasi suunnitteleva nuori tai varttuneempi oman polkusi etsijä, tule hakemaan vauhtia uraunelmillesi koulutusmessuilta.

Varsinais-Suomen TE-toimiston järjestämässä tapahtumassa saat tietoa Turun seudulla tarjolla olevista opinnoista ja koulutusmahdollisuuksista sekä ajankohtaisia vinkkejä koulutushaun ja urasuunnittelun tueksi.

Tervetuloa Turun yliopiston infopisteeseen tutustumaan tutkintokoulutuksiin, avoimeen yliopisto-opetukseen ja jatkuvan oppimisen koulutustarjontaan!

Messuohjelma:
klo 13 - 15 Oppilaitokset messupisteillä
klo 15.15 Uraohjausta kaiken ikää. TE-toimiston ammatinvalinta- ja uraohjauksen psykologin haastattelu.
klo 15.30 Paneelikeskustelu: Miten voi valmistautua korkeakoulujen valintakokeisiin? Panelistit Turun yliopistosta, Turun ammattikorkeakoulusta ja TE-toimistosta.

Tapahtumaan on vapaa pääsy.