Lääketieteen ja terveystieteiden opinnot avoimena yliopisto-opetuksena

Tervetuloa tutustumaan avoimena yliopisto-opetuksena järjestettäviin lääketieteen ja hoitotieteen opintoihin!

Esittelytilaisuus on tarkoitettu kaikille opinnoista kiinnostuneille. Tule mukaan kuulemaan ja kysymään lisätietoja!

Tilaisuuden alussa esitellään lyhyesti lääketieteen opintojaksojen tarjontaa syyslukukaudella 2023 ja jaksojen opiskelutapoja. Opintotarjontaan sisältyy Stressilääketieteen perusopinnot 1 op (useita asiantuntijaluentoja), Potilasturvallisuuden opintoja 1 - 3 op, Ulkomaalainen terveydenhuollossa 1 op sekä Lääketieteen historian opintoja 2 - 3 op.

Terveystieteiden koulutuksesta avoimena yliopisto-opetuksena järjestetään hoitotieteen aineopinnot (35 op) ja lisäksi yksittäisiä opintojaksoja, esim. Digitalisation Supporting Clinical Nursing 5 ECTS credits -kurssi sekä terveydenhuollon hallinnon ja johtamisen kirjatenttejä, mm. Hoitotyön johtajuus terveyden- ja sosiaalihuollossa 5 op, Taloudellinen ja vaikuttava hoitotyö 5 op. Aineopinnot soveltuvat terveysalan ammattilaisille ja hoitotieteen tutkinto-opinnoista kiinnostuneille. Hoitotieteen aineopintoihin (35 op) voivat ilmoittautua terveysalan AMK-tutkinnon suorittaneet tai hoitotieteen perusopinnot (25 op) hyvin tiedoin suorittaneet. Avoimena yliopisto-opetuksena suoritettavat opinnot tarjoavat mahdollisuuden hakea TtK- ja TtM-koulutukseen avoimen väylän kautta.

Hoitotieteen aineopinnot alkavat syyskuussa 2023 ja ne järjestetään verkko-opintoina ilta-aikaan. Opintoihin voi osallistua paikkakunnasta riippumatta lukuun ottamatta tenttejä, jotka suoritetaan Exam-tenttipalvelun tiloissa. Tenttipalvelu on käytössä useiden eri paikkakuntien korkeakouluissa. Aineopinnot ovat lisäksi opintotarjonnassa Satasairaalassa Porissa.

Tilaisuus järjestetään Zoom-verkkoympäristössä. Verkko-osoite (kopioi):

Meeting ID: 633 8610 2985
Passcode: 007541