RoboEco Roundtable 3 - Yhdessä kehittämisen parhaat käytänteet

Aika

26.1.2023 klo 9.00 - 12.00
Onko yrityksesi kiinnostunut tuotteiden tai palveluiden yhteiskehittämisestä?
Tervetuloa RoboEco hankkeen kolmanteen tilaisuuteen:
RoboEco Roundtable 3 - Yhdessä kehittämisen parhaat käytänteet.

Tilaisuus on tarkoitettu yrityksille, jotka ovat kiinnostuneet kehittämään palveluja tai tuotteita yhdessä yritysten tai yliopistojen kanssa. Miten menestyä yhteiskehittämisessä? Tule kuulemaan yritysten kertomia esimerkkejä hyvistä käytänteistä ja toimintatavoista, sekä keskustelemaan TKI-yhteistyön edistämisestä yliopistojen ja yritysten välillä Satakunnassa!

Roundtable 3 työpajan järjestää Turun yliopiston kauppakorkeakoulun Porin yksikön, Tampereen yliopiston Porin yksikön ja Prizztech Oy:n ROBOECO-hanke (EAKR 2021-2023).

Paikka ja aika: Porin yliopistokeskus, Pohjoisranta 11 A, torstai 26.1.2023 klo 9-12. Auditorio 125 sekä ryhmätyötilat August ja Charlotta – kaikki tilat yliopistokeskuksen ala-aulassa.

HUOM! Yrityksellä on mahdollisuus päästä kartoittamaan yhdessä kehittämisen mahdollisuudet yliopiston ja muiden kumppaneiden kanssa. Turun kauppakorkeakoulun opiskelijat suorittavat nämä yrityshaastattelut. Haastattelut analysoidaan ja niiden perusteella annetaan kehittämisehdotuksia yritykselle.

Ilmoittautumiset: https://www.lyyti.fi/reg/RoboEco_Roundtable_3_4326
Tuomas Pohjola