Tiede kohtaa käytännön: Varhaisen stressialtistuksen merkitys lapsen kehitykselle ja terveydelle -koulutuspäivä

7.6.2023 klo 9.00 - 16.00
Koulutuspäivä lasten ja perheiden kanssa työskenteleville sekä palvelujärjestelmien kehittäjille.
FinnBrain syntymäkohorttitutkimus järjestää sosiaali-ja terveysalojen sekä sivistystoimen työntekijöille ja palveluiden järjestämisestä päättäville tahoille suunnatun koulutuspäivän. Teemana on ”tiede kohtaa käytännön”. Tarjolla on sekä tutkittua tietoa raskaudenaikaisen ja varhaisen stressialtistuksen terveysvaikutuksista että esimerkkejä sektorirajoja ylittävistä toimintatavoista haittojen ehkäisemiseksi ja hoitamiseksi. Toivomme, että tilaisuus on antoisa sekä ajatusten herättäjänä että käytännön toiminnan rakentajana.

FinnBrain