Tutkijasta yrittäjäksi -aamukahvitilaisuus

Aika

24.5.2022 klo 8.30 - 10.00
Tervetuloa Tutkijasta yrittäjäksi -aamukahvitilaisuuteen Medisiina D:n Aistikattilaan tiistaina 24.5. klo 8:30-10. Tarjolla on aamupalan lisäksi lyhyitä puheenvuoroja tutkimuksen ja yrittäjyyden suhteesta – lisäksi esittelemme paikallisia yrittäjyysohjelmia, joiden kautta omaa ideaa voi lähteä edistämään. Tapahtuma on ensimmäinen usean aamukahvitilaisuuden sarjasta, jonka kautta Flavoria®-tutkimusalusta tuo yhteen monialaisen tutkimuksen ja yrittäjyyden yhteistyössä VarsiFood-hankkeen kanssa.

Aamukahvien tarkoituksena on mahdollistaa tutkimuksen jalkauttamista liiketoiminnaksi. Esittelemme puheenvuoroissa ruokaketjun inspiroivia yrittäjyystarinoita ja nostamme esiin alueen yrittäjyysohjelmia, joiden avulla omaa ideaa voi lähteä edistämään. Jatkamme tapahtumasarjaa syksyllä 2022, jolloin tulemme lisäksi puhumaan mentorointimahdollisuuksista ja rahoituksesta.

Ensimmäiset aamukahvit järjestetään tiistaina 24.5. klo 8:30-10 otsikolla Tutkijasta yrittäjäksi. Tarjoamme tilaisuuden osallistujille aamupalan Aistikattilassa, ja kuulemme muun muassa Solar Foodsin tarinasta? sekä Turku Business Regionin ja Boost Turun yrittäjyysohjelmista.

Toivotamme tervetulleiksi kaikki tutkimuksesta ja ruokaketjun yrittäjyydestä kiinnostuneet, riippumatta siitä onko yrittäjyys itselle ajankohtaista. Tilaisuuden otsikosta huolimatta esittelemme myös opiskelijoille sopivia ohjelmia, joten lämpimästi tervetuloa myös kaikille teille, joille opiskelu on vielä ajankohtaista! Tilaa Aistikattilassa on 40 ensimmäiselle, ja esityksiä voi halutessaan seurata myös oman aamukahvin äärestä etänä. Tapahtumaan on ennakkoilmoittautuminen.

Ohjelma:
8:30 Aamupalaa tarjolla Aistikattilassa
9:00 Etäyhteys avataan – Tilaisuuden avaus
9:05 Solar Foods – Juha-Pekka Pitkänen
9:20 Innovaatioaktiivisuuden lisääminen ja innovaatiopalvelut Turun yliopistossa – Anssi Kähkönen
9:30 Turku Business Region: BusinessUp – Arto Branders
9:35 Boost Turku
9:40 Aikaa kysymyksille ja keskustelulle

Aika ja paikka:
Aistikattila
Medisiina D, Kiinamyllynkatu 10, Turku
tai etänä – linkki lähetetään ilmoittautuneille erikseen

Aamupalaa tarjolla klo 8:30. Puheenvuorot sekä etäyhteys klo 9:00-10:00.