Väitös (markkinointi): FL Katariina Pajuranta

FL Katariina Pajuranta esittää väitöskirjansa ”Emotional persuasion in advertising – analyzing dialectal language, visual images and their interplay in TV commercials” julkisesti tarkastettavaksi Turun yliopistossa perjantaina 13.5.2022 klo 12.00 (Turun kauppakorkeakoulu, LähiTapiola-sali, Rehtoripellonkatu 3, Turku).

Vastaväittäjänä toimivat professori Barbara Mueller (San Diego State University, Yhdysvallat) sekä professori emeritus Marcello Soffritti (University of Bologna, Italia) ja kustoksena dosentti Ulla Hakala (Turun yliopisto). Tilaisuus on englanninkielinen. Väitöksen alana on markkinointi.

Yleisön on mahdollista seurata väitöstä etäyhteyden kautta: https://utu.zoom.us/j/67740455114, Meeting ID: 677 4045 5114.

Turun yliopisto seuraa aktiivisesti koronavirustilannetta ja viranomaisten ohjeita. Yliopisto päivittää ohjeitaan tilanteen mukaan. Ohjeet ja linkit löytyvät osoitteesta: utu.fi/koronavirus

Väitöskirja on julkaistu sähköisenä (kopioi linkki selaimeen): https://urn.fi/URN:ISBN:978-951-29-8861-7