Väitös (Molecular Biotechnology and diagnostic): MSc Khirul Islam

MSc Khirul Islam esittää väitöskirjansa ” Extracellular vesicle glycosylations as novel biomarkers of urological cancers: Nanoparticle-aided glycovariant assay to detect vesicles for the early detection of cancer ” julkisesti tarkastettavaksi Turun yliopistossa keskiviikkona 29.6.2022 klo 12.00 (Turun yliopisto, Medisiina D, Alhopuro auditorio, Kiinamyllynkatu 10, Turku)

Vastaväittäjänä toimii Professor Alicia Llorente, PhD Oslo Metropolitan University & Senior researcher Oslo University Hospital Institute for Cancer Research Oslo, Norway ja kustoksena erikoistutkija Sr., dosentti Janne Leivo, Bioteknologian laitos, Turun yliopisto. Tilaisuus on englanninkielinen. Väitöksen alana on Molecular Biotechnology and diagnostic.

Väitöskirja yliopiston julkaisuarkistossa: https://www.utupub.fi/handle/10024/154308

Turun yliopisto seuraa aktiivisesti koronavirustilannetta ja viranomaisten ohjeita. Yliopisto päivittää ohjeitaan tilanteen mukaan. Ohjeet ja linkit löytyvät osoitteesta: utu.fi/koronavirus