VN Teas/Vauhtia yritysten perustamisaktiivisuuteen ja kasvuun -hankkeen loppuseminaari

Tervetuloa VN Teas -hankkeen Vauhtia yritysten perustamisaktiivisuuteen ja kasvuun -loppuseminaariin!

Vauhtia yritysten perustamisaktiivisuuteen ja kasvuun -hankkeessa ovat Turun yliopiston kauppakorkeakoulu ja VTT tuottaneet uutta tietoa siitä, miten politiikkatoimin voidaan edistää erityisesti kasvavien työnantajayritysten syntyä. Nuoret yritykset ovat tärkeitä uudistumisen ja tuottavuuden kasvun sekä tulevaisuuden työpaikkojen näkökulmasta. Selvitys tukee hallituksen yrittäjyyden tilannekuvan ja valtioneuvoston yrittäjyyden periaatepäätöksen toteutumista ja tuottaa tietoa yrittäjyysstrategian edistämiseksi. Valtioneuvoston selvitys- ja tutkimustoiminta tuottaa tietoa päätöksenteon, tiedolla johtamisen ja toiminnan tueksi.

TILAISUUDEN OHJELMA

Fasilitaattorina erityisasiantuntija Risto Alatarvas, valtioneuvoston kanslia

13.00 Kahvia tarjolla
13.10 Avaus, neuvotteleva virkamies Jaana Lappi, työ- ja elinkeinoministeriö