Ympäristötieteen ja maantieteen opinnot avoimena yliopisto-opetuksena

Opintojen aloitusinfotilaisuus on tarkoitettu opintoihin ilmoittautuneille ja myös opiskelun aloittamista vielä harkitsevat ovat tervetulleita mukaan!

Avoimena yliopisto-opetuksena järjestettävät maantieteen perusopinnot (25 op) sekä ympäristötieteen perusopinnot (25 op) ja aineopinnot (35 op) alkavat syksyllä 2023. Opintokokonaisuuksista voi opiskella myös yksittäisiä, eri teemoja käsitteleviä opintojaksoja.

Ympäristötieteen opinnoista tarjotaan syyskuussa alkava Maailmanlaajuiset ympäristöongelmat 5 op -opintojakso maksuttomana tutustumiskurssina. Katso lisätietoja opintojen esittelysivulta.

Perus- ja aineopinnot voi opiskella kokonaan verkossa. Aineopinnoissa on mahdollista osallistua myös Turun yliopistossa järjestettäville opintojaksoille. Ilmoittautuminen opintoihin alkaa elokuussa.

Ohjelma:
- Kenelle maantieteen ja ympäristötieteen opinnot soveltuvat?
- Opintojen sisältö ja opiskelukäytännöt
- Avoimen väylän haku tutkintoon tähtääville
- Opiskelun ohjaus ja henkilökohtainen opiskelusuunnitelma (HOPS)

Infotilaisuus pidetään Zoom-verkkokokousjärjestelmässä. Voit osallistua tilaisuuteen Zoom-linkin kautta (kopio osoitelinkki):

Tutustu Zoom-ohjeisiin!