30.9.–1.10.2020 Erikoiskuljetukset Helsingissä

08.09.2020

Koulutus on siirretty pidettäväksi Helsingissä Radisson Blu Royal Hotellissa Kampin välittömässä läheisyydessä osoitteessa Runeberginkatu 2.

Koulutuksessa syvennytään erikoiskuljetuksiin liittyviin säädöksiin, lupakäytäntöihin ja sähköisiin lupajärjestelmiin. Eri kuljetusmuotojen mahdollisuudet, ongelmakohdat ja erityisvaatimukset huomioidaan kuljetusten suunnittelun, valmistelun ja toteutuksen näkökulmasta. Esille nostettavia aihealueita ovat myös kuljetus- ja kauppasopimukset, toimitusehdot, vastuu, riskienhallinta ja vahingontorjunta.

Koulutus on suunnattu erikois- ja projektikuljetusten parissa työskenteleville ja alaan perehtyville. Aihealueita käsitellään eri toimijoiden ja kuljetusmuotojen näkökulmasta.

Koulutus järjestetään tilavassa luentosalissa, jossa turvavälit järjestyvät helposti. Järjestämme paikalle myös käsidesiä ja huolehdimme pintojen hygieniasta. Osallistuminen on mahdollista myös etäyhteyden kautta.

Lisätiedot: Anne E. Suominen, anelsu@utu.fi, 040 779 9494

Luotu 08.09.2020 | Muokattu 08.09.2020