Aitojamakuja.fi:n lähi- ja luomuruokayritykset löytyvät nyt mobiilisti

25.06.2013

Turun yliopiston koulutus- ja kehittämiskeskus Brahean ylläpitämän palvelun mobiiliversiosta löytyvät elintarvikealan yritykset, tuottajat ja ostopaikat.

​Mobiiliversion haun avulla on muun muassa helppo selvittää, mitkä yritykset sijaitsevat lähettyvillä. Palvelusta löytyy esimerkiksi suoraan tilalta tuotteitaan myyvien tuottajien tiedot.  Palvelu on saatavilla suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

– Mobiiliversio täydentää nettisivuilla tarjoamaamme palvelua. Halusimme tehdä siitä mahdollisimman kevyen ja helppokäyttöisen, jotta sitä on mukava käyttää vaikkapa matkoilla, Aitoja makuja II -hankkeen projektipäällikkö Päivi Töyli kertoo.

Aitojamakuja.fi -sivusto on toiminut vuodesta 2008 lähtien auttaen sekä kuluttajia että ammattilaisia löytämään oman maakunnan paikallisten tuotteiden tekijöitä. Tällä hetkellä sivustolla on mukana noin 1750 yritystä.

TK

Luotu 25.06.2013 | Muokattu 07.12.2020