Annika Rosin työ- ja sosiaalioikeuden apulaisprofessoriksi

25.03.2021

Rehtori on nimittänyt OTT Annika Rosinin työ- ja sosiaalioikeuden apulaisprofessorin tehtävään (tenure track, I vaihe) 31.12.2025 päättyvälle kaudelle.

Annika Rosin on työskennellyt Turun yliopiston oikeustieteellisessä tiedekunnassa yliopistonlehtorina ja työoikeuden oppiaineen vastuuhenkilönä vuodesta 2019 lähtien. Tätä ennen hän on työskennellyt tiedekunnassa tutkijatohtorina sekä tohtorikoulutettavana.

Rosinin pääasiallinen tutkimus keskittyy työoikeuden sovellusalan epätyypillisiin työsuhteisiin, ja hänen tutkimuksessaan on vahva EU-oikeudellinen ja kansainvälinen kytkentä. Hän on tutkinut alustatyötä, joka yhdistää monen epätyypillisen työmuodon piirteitä.

Rosin on Turun yliopiston Yhdenvertaisuus- ja tasa-arvotoimikunnan jäsen 31.12.2024 päättyvällä toimikaudella. Lisäksi hän toimii asiantuntijana Turun työtieteiden keskuksessa.

Luotu 25.03.2021 | Muokattu 25.03.2021