Erikoiskuljetukset 30.9.-1.10.2020 Jyväskylässä

19.02.2020

Erikoiskuljetukset-koulutus on perinteisesti järjestetty eri puolilla Suomea. Tällä kertaa vuorossa on Jyväskylä ja osana koulutusta vieraillaan Valmet Technologies Oy:n Rautpohjan tehdasalueella. Koulutuksen alkuperäinen ajankohta oli 13.-14.5.2020, mutta ajankohtaa on siirretty koronavirusepidemian seurauksena.

Koulutuspäivien aikana syvennytään erikoiskuljetuksiin maalla, merellä ja ilmassa. Puheenvuorojen aiheina ovat mm. erikoiskuljetuksiin liittyvät säädökset, erikoiskuljetusluvat ja lupajärjestelmä, lastintarkastus ja vahinkotilanteet, vakuuttaminen ja vahingontorjunta sekä sopimukset ja riidanratkaisu.

Vierailun aikana kuullaan Valmet Technologies Oy:n logistiikasta, VTG:stä ja tehdasalueen sisäisten kuljetuksien lastiturvallisuudesta. Konkreettisuutta aiheisiin tuo tehdaskierros.

Tervetuloa Jyväskylään!

Luotu 19.02.2020 | Muokattu 31.03.2020