Haettavana tutkijanhuone "Manun kammari"

04.11.2014

Presidentti Mauno Koiviston synnyinkodista kunnostettu tutkijanhuone ”Manun kammari” julistetaan haettavaksi 30.11.2016 klo 15.45 mennessä.

Tutkijankammio, joka sijaitsee osoitteessa Piispankatu 4, on tarkoitettu Turun yliopiston yhteiskuntatieteellisessä tiedekunnassa tai Åbo Akademissa yhteiskuntatieteellisellä alalla päätoimisesti jatko-opintoja harjoittavalle, lisensiaatintutkimusta tai väitöskirjaa tekevälle henkilölle. Tutkijankammion käyttöoikeus myönnetään yhdeksi vuodeksi. Erityisin perustein käyttöoikeutta voidaan jatkaa eri päätöksellä. Käyttöoikeus on vastikkeeton ja se alkaa 1.1.2017. Tutkija voi käyttää sitä myös asuntona.

Hakemusasiakirjat, joihin tulee liittää ansioluettelo, tutkimussuunnitelma, tutkimuksen ohjaajan lausunto sekä toivottu kammion käyttöaika, tulee toimittaa Turun yliopiston yhteiskuntatieteelliseen tiedekuntaan, 20014 TURUN YLIOPISTO (käyntiosoite: Assistentinkatu 7, Publicum). Kammion haltijan valinnasta päättää Turun yliopiston yhteiskuntatieteellinen tiedekunta.

Luotu 04.11.2014 | Muokattu 27.07.2021