Ilmoittautuminen avoimessa yliopistossa syyslukukaudella 2019 alkaviin opintoihin käynnistyy porrastetusti

07.08.2019

Tervetuloa aloittamaan opinnot avoimessa yliopistossa!

Ilmoittautuminen Turun yliopiston itse järjestämiin syyslukukaudella alkaviin avoimen yliopiston opintoihin käynnistyi maanantaina 5.8., jolloin aloitettiin oikeustieteellisistä opinnoista. Keskiviikkona 7.8. alkaa ilmoittautuminen useimpien muiden tiedekuntien opintoihin. Turun kauppakorkeakoulun kurssit järjestetään opetusperiodeittain ja ilmoittautuminen ensimmäisen periodin kursseille alkaa 20.8. (kurssit Porin yksikössä) ja 22.8. (kurssit Turussa).

Avoimen yliopiston yhteistyöoppilaitosten järjestämiin opintoihin ilmoittaudutaan ensin suoraan oppilaitokseen niiden omien aikataulujen mukaan. Kysy lisätietoja oppilaitoksilta.

Tarkista ajat, opintomaksut ja muut ohjeet opintojen opetusohjelmista! Opetusohjelmat löytyvät Opintotarjonta-sivulta.

Luotu 07.08.2019 | Muokattu 24.08.2019