Kasvatustieteiden tiedekunnan webinaarisarja käynnistyy lokakuussa etäopetus-teemalla

23.09.2020

Kasvatustieteiden tiedekunnassa käynnistyy 3.10. EDutu!-webinaarisarja etäopetus-teemalla. Kolmesta verkkotapahtumasta koostuva kokonaisuus tarjoaa ajankohtaista tietoa ja kokemuksia kasvatustieteen alalta.

Sarjan kokoavana teemana on ”kuullaan ja kuunnellaan”, ja se sisältää kolme tunnin pituista webinaaria. Tilaisuudet on suunnattu alumneille sekä kaikille tiedekunnan toiminnasta ja aiheesta kiinnostuneille.

3.10. webinaarissa käsittelyssä etäopetus poikkeusoloissa

Miten kevään poikkeusajan etäopetus koettiin? Mitä oppilaat ja huoltajat ajattelivat? Entä opettajat? Mitä etäopetuksesta opittiin?

Lauantaina 3.10. järjestettävässä webinaarissa professori Pasi Koski kertoo tutkimuksesta, jossa selvitettiin oppilaiden, opettajien ja huoltajien kokemuksia ja näkemyksiä etäopetuksesta. Tilaisuudessa on varattu aikaa myös kommenteille ja keskustelulle.

Webinaari 3.10. klo 12 / poikkeusajan etäopetus

Tiedekunnan tervehdys
Tiedekunnan kuulumisia lyhyesti
dekaani Jukka Husu