Kauppapolitiikan erikoisnumero - vuoden 2020 toinen Baltic Rim Economies on julkaistu

01.06.2020

Baltic Rim Economies (BRE) -julkaisu 2/2020 on kauppapolitiikkaa käsittelevä erikoisnumero. Numeroon on koottu asiantuntija-artikkeleita kauppapolitiikan huippuasiantuntijoilta.

Toukokuun 29. päivä julkaistussa numerossa vierailevina kirjoittajina ovat mm.

Nämä ja 50 muuta kauppapolitiikan ajankohtaisia asioita käsittelevää asiantuntija-artikkelia pääset lukemaan Baltic Rim Economies -julkaisun kauppapolitiikan erikoisnumerosta. Lehden nettisivuilta löydät myös kaikki aiemmat numerot alkaen vuodesta 2004.

Pan-Eurooppa Instituutin julkaisema englanninkielinen keskustelufoorumi, Baltic Rim Economies (BRE), seuraa Itämeren alueen talouskehitystä. Julkaisussa keskusteluun osallistuvat korkean tason julkisen ja yksityisen sektorin päätöksentekijät, akateemisen maailman edustajat sekä useat muut asiantuntijat.

Luotu 01.06.2020 | Muokattu 01.06.2020