Multilingual in Business -diplomit 2019

27.09.2019

Kieli- ja viestintäopintojen keskuksen liikeviestinnän opettajat ovat Euroopan kielten päivänä 26.9. perinteisesti palkinneet kieli- ja viestintäopinnoissaan erityisen ansioituneita opiskelijoita. Vuoden 2019 Multilingual in Business -diplomi  on myönnetty kolmelle opiskelijalle.

Kuvassa Anna-Reeta Grönroos

Anna-Reeta Grönroos on opiskellut Turun kauppakorkeakoulussa kotimaisten kielten lisäksi englantia, espanjaa, norjaa ja saksaa sekä monikielistä yritysviestintää.  Anna-Reeta Grönroos on suorittanut myös Monikielisen liikeviestinnän opintokokonaisuuden. Mirva Juntunen on suorittanut ruotsin kielen ja liikeviestinnän sivuaineopinnot. Kotimaisten kielten lisäksi hän on opiskellut myös englantia ja saksaa. Elina Äijö on opiskellut kotimaisten kielten lisäksi englantia ja saksaa sekä monikielistä yritysviestintää.

Kriteereinä ovat kieli- ja viestintäopintojen monipuolisuus, määrä ja laatu. Lisäksi diplomin saajalle on ominaista positiivinen asenne ja aktiivinen ote kielten opiskelussa.

Onnittelemme Multilingual in Business -diplomin saajia!

Luotu 27.09.2019 | Muokattu 27.09.2019