SataDiLogis - Toimiminen liikenneonnettomuuspaikalla 19.11.2020 Pori

28.10.2020

Kuinka toimin onnettomuustilanteessa? Mitä pitää huomioida ja kuinka minimoidaan vahingot? Kuinka lisään toiminnallani logistiikan turvallisuutta?

Käytännönläheisessä SataDiLogiksen tilaisuudessa Länsi-Suomen pelastusharjoitusalueella harjoitellaan liikenneonnettomuuspaikalla toimimista sekä teoriassa että käytännössä.

Aika: 19.11.2020 klo 9:00 - 15:30

Paikka: Länsi-Suomen Pelastusharjoitusalue, Ilmailuopistontie 226, Pori

Ohjelma:

• Tervetuloa ja ryhmiin jako
  • Tehtävärastit ryhmittäin:
  1. Rasti: Vaaralliset aineet maantiekuljetuksissa, teoria
  2. Rasti: Toiminta ja ensiapu liikenneonnettomuuspaikalla, teoria
  3. Rasti: Liikenneonnettomuuspaikalla toimiminen, oma turvallisuus, ensiapu, alkusammutus, käytännön harjoitus
  • Loppukeskustelu ja -palaute

Ilmoittautuminen viimeistään 6.11.2020 tämän linkin kautta.

Osallistujamäärä on rajattu ja mukaan pyritään saamaan osallistujia mahdollisimman monesta eri yrityksestä. Tapahtuman toteutuminen vahvistetaan ilmoittautumisajan päätyttyä ja osallistujiin ollaan erikseen yhteydessä. Ei osallistumismaksua, mutta osallistujilla tulee olla sään mukainen vaatetus ja turvajalkineet.

Lisätiedot:
Aleksi Vihtilä, aleksi.vihtila@pori.fi, 044 701 8252
Anne E. Suominen, anelsu@utu.fi, 040 779 9494

Turun yliopisto on SataDiLogiksen koordinaattori. Tampereen korkeakoulusäätiö sr ja Länsi-Suomen pelastusharjoitusaluesäätiö sr toimivat osatoteuttajina. Yhteistyötä tehdään myös IRU Academy Task Forcen kanssa. Satakuntaliiton maakuntahallitus on hyväksynyt hankkeen osarahoitettavaksi Kestävää kasvua ja
työtä 2014 - 2020 -ohjelmasta ja Pirkanmaan liitto on myöntänyt SataDiLogikselle Euroopan aluekehitysrahaston (EAKR) ja valtion rahoitusta (Hankekoodi: A74723). Myös Rauman kaupunki osallistuu hankkeen rahoitukseen ja muilta osin hankkeen rahoituksesta vastaavat toteuttajaorganisaatiot.

SataDiLogis

Luotu 28.10.2020 | Muokattu 29.10.2020