Seminaari: Maailmankaupan murros ja USA:n arvaamattomuus: Kuinka ennakoida vaikutuksia tulevaan liiketoimintaan?

09.03.2020

Maailmankaupan arvaamattomat kehitysnäkymät nostavat esiin useita keskeisiä kysymyksiä: Millaista kauppapolitiikkaa uudessa taloudessa tarvitaan? Millaisessa kansainvälisessä yhteistyössä uutta kauppapolitiikkaa luodaan? Miten muuttuva talous vaikuttaa suomalaisten yritysten kasvuun ja kehitykseen?

SAVE THE DATE

Aika: tiistai 10. marraskuuta 2020, klo 13-16.

Paikka: Elinkeinoelämän keskusliiton tiloissa, Eteläranta 10, Helsinki.

Tilaisuuteen mahtuu mukaan noin 60 osallistujaa ja se on osallistujille ilmainen.

Seminaarin ohjelma ja ilmoittautuminen julkaistaan maaliskuun lopussa: PEI/11.10.2020seminaari

Seminaari on osa Teollisuuden ja Työantajain Keskusliiton (TT) - säätiön rahoittamaa Kauppapolitiikan asiantuntijoita ja osaamista Suomeen- hanketta. Hankkeen tavoitteena on kehittää suomalaisyritysten kauppapoliittista osaamista. Hankkeen toteuttaa Turun yliopiston kauppakorkeakoulussa toimiva Pan-Eurooppa Instituutti.

Luotu 09.03.2020 | Muokattu 04.05.2020