Tiedekunnan hankkeet esillä EduDevelop-messuilla

12.11.2019

Kasvatuksen syysiltaa vietettiin Educariumilla marraskuun ensimmäisenä torstaina 7.11.

Kasvatuksen syysillan käynnisti tiedekunnan hankkeita esittelevät EduDevelop-messut. Educariumin aulaan oli kokoontunut kymmeniä kasvattajia esittelemään mitä erilaisimpia koulutukseen, opetukseen ja varhaiskasvatukseen liittyviä kehittämishankkeita.

Edudevelop-messujen ihmisiä
Toinen reitti yliopistoon (TRY) -hanke on opetus- ja kulttuuriministeriön rahoittama korkeakoulutuksen kehittämishanke, jossa mukana on useita eri oppiaineita 11 yliopistosta.

Maria Välimäki esittelee opettajakokeilua EduDevelop-messuilla
Maria Välimäki (vas.) esitteli messuilla Turun normaalikoulun opetuskokeilua, jossa yläkoululaisten oppimista tukee eri oppitunneilla mukana oleva yhteisopettaja.

Kielinuppu-hankkeen ständi edudevelop-messuilla
Sarah Goncalves, Katri Borm sekä varhaiskasvatuksen opettajaopiskelija Ville Risku esittelivät Kielinuppu-hanketta. Kielinuppu-menetelmän laulut ja opetusvideot tukevat lasten suomen kielen oppimista.

Mari Siipola messuilla
Mari Siipola (kuvassa) esitteli yhdessä Marita Neitolan ja Katri Moision kanssa RINNALLA-hanketta, jossa kehitetään lapsille soveltuvia, tutkimusperustaisia menetelmiä sosiaalisemotionaalisten taitojen oppimiseen.

Turun kansainvälisen koulun lego-kerhon pisteellä suhinaa
Turun kansainvälisen koulun pisteellä esiteltiin lego-kerhon tekemiä robotteja.

EduDevelop-messujen jälkeen ilta jatkui henkilökunnan ja opiskelijoiden yhteisen Edu Goes Art -tapahtuman sekä illallisen ja musiikkiesitysten parissa.

Luotu 12.11.2019 | Muokattu 12.11.2019