Uusia luottamustoimia lehdissä

05.11.2018

​Turun yliopiston hoitotieteen laitoksen dosentti, yliopistonlehtori Minna Stolt on valittu Tutkiva Hoitotyö –lehden toimitussihteeriksi seuraavaksi nelivuotiskaudeksi. Lehden päätoimittajana jatkaa dosentti, yliopistotutkija Mari Kangasniemi, joka työskentelee myös niin ikään hoitotieteen laitoksella.

”Olen hienoa päästä mukaan suomalaiseen hoitotieteen alan tiedejulkaisuun. Odotan tulevia vuosia innolla ja toivon tietysti paljon artikkeleita tarjolle lehteen, koska meidän tutkijoiden vastuulla on myös hoitotieteellisen tiedon näkyvyys kansallisella tasolla.” Stolt sanoo.

Myös Kipuviesti-lehden toimituskunnassa on uusi edustaja laitokselta. Laitoksen tohtorikoulutettava Riitta Mieronkoski nimitettiin Kipuviestin toimituskunnan jäseneksi.

Lisää Tutkiva Hoitotyöstä ja Kipuviestistä.

Luotu 05.11.2018 | Muokattu 28.11.2018