Välineitä tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden edistämiseen opetuksessa ja ohjauksessa - Tervetuloa Potentiaali-hankkeen loppuseminaariin ke 25.5. Helsinkiin (hybridi-tilaisuus)

17.05.2022

Toimintamalleja, sovelluksia, videoita, harjoituksia ja menetelmiä – unohtamatta innokasta ja idearikasta yhteistyötä eri oppilaitosten ja toimijoiden välillä. Näistä kaikista muodostuu Potentiaali-hankkeen kolmevuotinen taival sukupuoli- ja kulttuuritietoisen ohjauksen parissa. Loppuseminaarissa pääset tutustumaan Potentiaali-hankkeen merkittävimpiin tuloksiin ja menetelmiin sekä kuulemaan eri asiantuntijoita koulutuksen ja ohjauksen kentältä.

Aika: Ke 25.5.2022 klo 9-12
Osoite: Oodi-kirjasto, Maijansali, Töölönlahdenkatu 4, 00100 Helsinki

Olet tervetullut paikan päälle tai osallistumaan verkon välityksellä. Ilmoittauduthan pikaisesti, sillä paikkoja Oodissa on rajoitetusti. Tarjoilujen järjestämiseksi pyydämme vahvistamaan osallistumistavan ilmoittautumisen yhteydessä. Tilaisuus on maksuton ja avoin kaikille kiinnostuneille.

Ilmoittautuminen 23.5. klo 15.00 mennessä: https://link.webropolsurveys.com/S/2F40C9658E18AA39

Loppuseminaarin juontajana sekä paneelikeskustelun moderoijana toimii Setumo Bodibe.

9.00 Tervetuloa
9.15 Showreel: Tämä on Potentiaali-hankkeen tarina
9.30 Paneelikeskustelu Potentiaali-hankkeen tuloksista ja ohjauksen kehittämisestä

Paneeliin osallistuu tasa-arvo- ja yhdenvertaisuusalan ja koulutusalan asiantuntijoita:

• Mona Eid, Erikoissuunnittelija, yhdenvertaisuus, Terveyden ja hyvinvoinnin laitos
  • Eerika Ströömi, kouluttaja ja yhdenvertaisuusasiantuntija, Ekvalita
  • Laura Paaso, Täydennyskoulutus- ja kehittämispalveluiden lehtori sekä kehittämis-, tutkimus- ja koulutushankkeiden asiantuntija, Oulun ammatillinen opettajakorkeakoulu
  • Elina Nurmikari, Kehittämispäällikkö, Otus

Tauko

10.45 Potentiaali-hankkeen koulutusdemo ja vapaata keskustelua
11.30 Paikalla osallistujille tarjolla kevyt lounas

Lisätietoja hankkeesta sekä tapahtumasta: