Yrittäjyyskilpailun voitto Turun yliopiston opiskelijoille

10.05.2013

Nuori yrittäjyys -kilpailussa palkittu yritys tuo esille suomalaista muotia

Kuvassa vasemmalta palkitut opiskelijat Elina Vuorila, Juha Sainio ja Karoliina Helkkula. Kuvasta puuttuu Maria Maunula.

Oma yritys -liikeideakilpailun finaalissa valittiin vuoden parhaaksi korkea-asteen yritykseksi Fashion Flash Finland NY tiistaina 7.5. Helsingissä.

Yrityksen ovat perustaneet Turun yliopiston opiskelijat Maria Maunula, Karoliina Helkkula, Elina Vuorila ja Juha Sainio.

Yrityksen liikeideana on verkkopalvelu, joka esittelee suomalaista muotia ja muotisuunnittelijoita. Yritys tarjoaa myös markkinointi- ja viestintäpalveluja suunnittelijoille.

Palkintoraadin mukaan yritys on kehittynyt ja toiminut nousujohteisesti.
Yritys pääsee edustamaan Suomea JA-YE Europen järjestämässä Europe Enterprise Challenge –kilpailussa Belgiassa heinäkuussa.

Finaalissa palkittuun myös Turun ammattikorkeakoulun opiskelijoiden liikeidea.

Suomen loppukilpailu oli osa Euroopan laajuista Hyundai Motor Europen ja JA-YE Europen yhteistyöhanketta.

TK
Kuva: Nuori Yrittäjyys Ry