Johann
Gruber
Opettajankoulutuslaitos (Turku)
Contact
Julkaisut
Learning environments and the role of feedback in sculpting lessons (2022)
Art, Design and Communication in Higher Education
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Promoting Expertise Through Simulation (PETS): A conceptual framework (2022)
Learning and Instruction
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Evaluation of mountain rescuers’ (non-)technical skills during simulated resuscitation (2022)
Studies in Educational Evaluation
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Lebenslanges Lernen in der Notfallmedizin – „Continuous professional development“ (Life-long-learning in emergency medicine – Continuous professional development) (2022)
Notfall and Rettungsmedizin
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Mind and Machine : Zur Entwicklung der Schachpsychologie zwischen. Denken und Wissen. (2022)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Does genre make a difference? Classical orchestra/popular band musicians' motivation, self-efficacy, and practice experiences' effects on deliberate practice (2022)
Psychology of Music
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Investigating visual expertise in sculpture: A methodological approach using eye tracking (2022)
Journal of Eye Movement Research
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Toleranz : Eine ethische Herausforderung für die Pädagogik (2022)
Vierteljahrsschrift für wissenschaftliche Pädagogik
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Reflexion : Der Königsweg zur Expertise-Entwicklung (2021)
Journal für LehrerInnenbildung
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Acquiring the Art of Conducting: Deliberate Practice as Part of Professional Learning (2021)
Journal of Advanced Academics
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))