Leena
Aarikka-Stenroos
dosentti, markkinoinnin ja kansainvälisen liiketoiminnan laitos
Ota yhteyttä
Julkaisut
Kestävän kasvun avaimia vahvalle ja välittävälle Suomelle. Policy brief (2023)
(Julkaistu kehittämis- tai tutkimusraportti taikka -selvitys (D4))Examining innovation barriers along innovation process in a multi-industry hygiene-technology network (2015)
International Society for Professional Innovation Management`s Innovation Conference
(Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa (A4))
Busting Myths of Electronic Word of Mouth: The Relationship between Customer Ratings and the Sales of Mobile Applications (2015)
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Examining exploration/exploitation along the innovation process in a network: Insights from a case HYGTECH (2015)
Annual Industrial Marketing and Purchasing Conference
(O2 Muu julkaisu )
Understanding and Advancing Service Experience Co-creation (2015)
Journal of Service Management
(Kirjoitus tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (B1))
Journal of Service Management – Special Issue: Co-creating service experience (2015)
Special Issue: Co-creating service experience
Journal of Service Management
(Toimitustyö tieteelliselle lehdelle, kokoomateokselle tai konferenssijulkaisulle (C2))
Service experience co-creation: Conceptualization, implications, and future research directions (2015)
Journal of Service Management
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
How do organizational buyers use customer-to-customer information sharing in complex buying? (2014)
the EMAC2014 Conference, Valencia, Spain
(Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa (A4))
Commercializing a radical innovation: probing the way to the market (2014)
Industrial Marketing Management
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Industrial buyers’ use of references, word-of-mouth and reputation in complex buying situation (2014)
Journal of Business and Industrial Marketing
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))