
Otto
Rosendahl
väitöskirjatutkija, Markkinointi
Asiantuntijuusalueet
CRM (asiakkuudenhallintajärjestelmät)
Ekosysteemit ja alustat
Kriittinen markkinointi
Arvot
Ekosysteemit ja alustat
Kriittinen markkinointi
Arvot
Opetus
Opiskelen yliopistopedagogiikka (suoritettuna 25/60 opintopistettä). Painotun konstruktiviseen pedagogiseen lähestymistapaan. Erityisesti olen kehittänyt aktivoivaa opetusta, joka sisällyttää massakurssiin massakustomoituja ja henkilökohtaisia piirteitä. Näiden kurssien prosessit on osin automatisoitu pelillistämisjärjestelmän avulla.
Olen vastuussa kahdesta KTK-opintojen kurssista: B2B-markkinointi (6 op) ja Oppimisen taito (1 op). Vaikutan myös muiden kurssin kehittämiseksi konstruktivistiseen suuntaan, kuten markkinoinnin peruskurssin (MAY) kehittäminen vuonna 2018. Olen toiminut apuohjaajana kahdessa graduryhmässä.
Olen vastuussa kahdesta KTK-opintojen kurssista: B2B-markkinointi (6 op) ja Oppimisen taito (1 op). Vaikutan myös muiden kurssin kehittämiseksi konstruktivistiseen suuntaan, kuten markkinoinnin peruskurssin (MAY) kehittäminen vuonna 2018. Olen toiminut apuohjaajana kahdessa graduryhmässä.
Julkaisut
When the lowest price is not sufficient – Conditions defining the buyer’s value orientation (2015)
Conditions defining the buyer’s value orientation
Annual industrial marketing and purchasing conference
(Muu (O2))