Piia
af Ursin
tutkimuskoordinaattori, kasvatustieteiden laitos
Linkit
Julkaisut
Differences in Skills Among Secondary School Students in Turku (2024)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Student Disengagement in Finnish Comprehensive Schooling (2023)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Sosiaalityön pääaineopiskelijoiden ammattiuraan liittyvät preferenssit ja niitä selittävät tekijät (2023)
Yhteiskuntapolitiikka
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
The Significance of Socioeconomic Background for the Educational Dispositions and Aspirations of Finnish School Leavers (2023)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Harjoittelijana poikkeuksellisissa olosuhteissa – Kyselytutkimus sosiaalityön opiskelijoiden kokemuksista käytännön kentältä (2023)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Explaining children’s social relationships in early childhood: the role of parental social networks (2023)
European Early Childhood Education Research Journal
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Vocabulary Growth in Lexical Categories Between Ages 13 and 24 Months as a Function of the Child’s Sex, Child, and Family Factors (2021)
Frontiers in Communication
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Communication skills predict social-emotional competencies (2021)
Journal of Communication Disorders
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Alakouluikäisten lasten moniulotteinen elämääntyytyväisyys Suomessa (2020)
Yhteiskuntapolitiikka
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
The Role of Academic Buoyancy and Social Support in Mediating Associations Between Academic Stress and School Engagement in Finnish Primary School Children (2020)
Scandinavian Journal of Educational Research
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))