Asiasana: markkinointi

Tämä sivu kokoaa asiasanaan liittyviä sisältöjä.

Market studies and the concept of market practice

Aika

13.10.2022 klo 13.00 - 14.30
The MarketVision project in the department of Marketing is organizing the 2nd Market Shaping Research Seminar with visiting scholar Professor Luis Araujo on«Market studies and the concept of market practice» Time: October 13, 2022 at 1 - 2.30 pm (EEST)Place: Turku School of Economics, Yhdistys (4th...

Kyberturvallisuus haastaa liiketoimintasuhteet ja asiakaskokemuksen

29.09.2022

Digitalisaatio ja verkottuminen lisäävät tarvetta kyberturvallisuuden huomioimiseen liikkuvien työkoneiden, kuten kaivos-, satama- ja metsäkoneiden, suunnittelussa ja käytössä. Turun kauppakorkeakoulussa on käynnistynyt kaksivuotinen tutkimushanke, jossa kehitetään uusia palveluja työkoneiden kyberturvallisuuden ympärille. Tutkimushanketta koordinoi VTT ja hankekumppaneina ovat Tampereen yliopisto, Sandvik Mining and Construction, Cargotec, Ponsse ja Netox.

Developing and sustaining high impact research about Market Shaping

Aika

8.6.2022 klo 13.00 - 15.00
The discipline of Marketing together with International Business are organizing a research seminar with visiting scholars Professor Roderick J. Brodie and Dr. Julia A. Fehrer on Developing and sustaining high impact research about Market Shaping on June 8, 2022 at 1-3 pm Place: Turku School of...

Marketing research seminar

Aika

14.12.2021 klo 12.30 - 15.00
We warmly welcome any interested parties join the second Marketing research seminar of this academic year! We have two great presentations to look forward to:Otto Rosendahl: Chapter 5 - Functional differentiation in societal value cocreationThis theoretical chapter of my monograph dissertation...