Kesäinen kuva Yliopistonmäen aukiosta kohti päärakennusta.

Yhteiskuntatieteellisen tiedekunnan alumnipäivä: Tulevaisuuden yhteiskunta

Tervetuloa yhteiskuntatieteellisen tiedekunnan yhteiseen alumnitapahtumaan torstaina 9.6. kello 17.00 alkaen. Tapahtuma alkaa Turun yliopiston päärakennuksessa kello 17.00. Kello 19 alkaen iltajuhla päärakennuksen aulassa. Iltajuhlassa mahdollisuus tutustua oppiaineiden nykyiseen tutkimukseen sekä jutella nykyisten opiskelijoiden ja henkilökunnan kanssa. Tarjolla kevyt iltapala.

Paneelikeskustelu klo 17.00 Turun yliopiston päärakennuksessa

Tervetuloa

Professori, dekaani Louis Clerc

Tulevaisuuden Yhteiskunta

Millainen on huomisen yhteiskunta? Miten digitalisaatio muuttaa työtämme ja arkeamme, entä ilmastonmuutos tai monikulttuurisuus? Miten pidämme huolta lapsista, nuorista ja ikääntyneistä? Entä demokratiasta?

Monitieteisessä paneelissa alustavat ja keskustelevat:
Professori Jani Erola, Sosiologia, INVEST, Turun yliopisto
Erityisasiantuntija Annukka Paasivirta, Lastensuojelun Keskusliitto
Dosentti, vanhempi tutkija Ville Pitkänen, E2
Erikoistutkija, dosentti, psykologi Kirsi Peltonen, Turun yliopisto
Opiskelija Sara Nyman, poliittinen historia, Turun yliopisto

Paneelin puheenjohtajina toimivat
Dosentti Erkka Railo, poliittinen historia, Turun yliopisto, MustRead-verkkojulkaisun johtava politiikan asiantuntija
Professori Riikka Korja, psykologia, Turun yliopisto

KLO 19.00
Tervetuloa virkistymään ja verkostoitumaan!

Päärakennuksen aulassa tarjolla runsas salaattibuffet, viiniä ja virvokkeita. Mahdollisuus myös tutustua Index ry:n ainejärjestöpisteisiin sekä tavata opiskelijoita ja henkilökuntaa.

Illan aikana on myös mahdollista kuulla lisätietoa, miten alumnina voit olla tukemassa omaa Alma Materiasi.

Olemme varanneet halukkaille mahdollisuuden jatkaa Alumnipäivää Ravintola Doriksessa (Linnankatu 18).

Alumnimme, opiskelijamme, työntekijämme – tervetuloa tapaamiseen

Tapahtumaan ovat lämpimästi tervetulleita Turun yliopiston yhteiskuntatieteellisen tiedekunnan alumnit, opiskelijat ja henkilökunta. Alumneja ovat kaikki tiedekunnastamme kandidaatiksi, maisteriksi, lisensiaatiksi tai tohtoriksi valmistuneita sekä tiedekunnassamme aiemmin työskennelleitä.

Oletko jo rekisteröitynyt alumniksi? Jos et, tee se nyt

>> Rekisteröidy alumniksi

>> Lue lisää tiedekuntamme alumnitoiminnasta