Kilpailuoikeuden ja julkisten hankintojen ajankohtaiskysymyksiä oikeuskäytännön valossa: yrityskaupat, sopimukset ja menettelyt

Turun yliopiston oikeustieteellinen tiedekunta ja Suomen Asianajajaliitto järjestävät täydennyskoulutustilaisuuden asianajajille ja asianajotoimistoissa työskenteleville lakimiehille.

Koulutuksen sisältö
Koulutuksessa annetaan lainsäädäntöön ja oikeuskäytäntöön perustuva ajankohtaiskatsaus kilpailuoikeuden säännöistä yrityskauppatilanteissa ja kaupallisten sopimusten solmimisessa.

Luennoitsija
Asianajaja, OTT, työelämäprofessori Toni Malminen, asianajotoimisto Hannes Snellman ja Itä-Suomen yliopisto

Aika ja paikka
Maanantai 27.5.2019 klo 12.30–16.00
Helsinki, Tekniskan Salit, Klubisali.

Sitova ilmoittautuminen viimeistään 21.5.

190 euroa + alv 24 %.
Hinta sisältää iltapäiväkahvin klo 14.

Osallistumismaksu maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä.
Koulutus järjestetään, mikäli osallistujia on riittävästi. Mahdollisesta peruuntumisesta ilmoitamme erikseen.