Kauppakorkeakoulun Alumni After Work Helsingissä, isäntänä Deloitte

Tiistaina 21.5.2024 jalkautuu kauppakorkeakoulun perinteinen Alumni After Work Helsinkiin, isäntänä on tänä vuonna Deloitte.

Paikka: Deloitten toimiston vieressä sijaitseva Varman auditorio, osoite Salmisaarenranta 11, 00180 Helsinki, (kulku Varman pääsisäänkäynnistä)

Mukaan mahtuu 100 alumnia, joten ole nopea!
Tapahtuma alkaa klo 17.00, ohjelma -osuuden jälkeen tarjolla iltapalaa verkostoitumisen lomassa. Ilta päättyy klo 19.00.

Turusta kauppakorkeakoululta (Rehtorinpellonkatu 3) järjestetään meno-paluu bussikuljetus, lähtö klo 14.00, paluu välittömästi tilaisuuden jälkeen.

Ilmoittaudu tapahtumaan sekä varaa bussikuljetus oheisen linkin kautta viimeistään 14.5.2024:

OHJELMA
• 17.00 TSE for Sustainable Futures: kestävä kehitys ja vastuullisuus Turun kauppakorkeakoulussa, dekaani Markus Granlund

• 17.20 Kaikki haluavat olla vastuullisia, mutta miksi eettisesti kestävä liiketoiminta ei ole itsestään selvää?

• Miksi jotkut yritykset epäonnistuvat toimimaan eettisesti kestävällä tavalla? Niina Ratsula, Founder Code of Conduct Company & Nordic Business Ethics Initiative

• Mitä organisaatiot voivat tehdä eettisen liiketoiminnan vahvistamiseksi? Leea Uusi-Hautamaa, Head of Forensic, Deloitte

• 18.00 Keskustelua
• 18.15 Iltapalaa