Multilingual in Business 2023

02.10.2023

Kieli- ja viestintäopintojen keskuksen liikeviestinnän opettajat palkitsevat  Euroopan kielten päivänä 26.9. kieli- ja viestintäopinnoissaan erityisen ansioituneita opiskelijoita.

Rami Rakkolainen ja Aleksi Sillanpää

​Vuoden 2023 Multilingual in Business -diplomi  on myönnetty kauppatieteiden opiskelija Rami Rakkolaiselle (kuvassa vasemmalla) ja oikeustieteiden opiskelija Aleksi Sillanpäälle. Kriteereinä ovat kieli- ja viestintäopintojen monipuolisuus, määrä ja laatu. Lisäksi diplomin saajalle on ominaista positiivinen asenne ja aktiivinen ote kielten opiskelussa.

Rami Rakkolainen on opiskellut kotimaisten kielten lisäksi englantia, saksaa ja monikielistä yritysviestintää yhteensä 69 op. Hän on suorittanut saksan kielen ja liikeviestinnän sivuainelaajuuden.

Aleksi Sillanpää on opiskellut kotimaisten kielten lisäksi englantia, saksaa, ranskaa, espanjaa ja italiaa yhteensä 115 op.

Molemmat opiskelijat ovat lisäksi suorittaneet kansainvälisesti tunnustetun liikesaksan PWD Prüfung Wirtschaftsdeutsch International  -tutkinnon.

Parhaimmat onnittelut!

Luotu 02.10.2023 | Muokattu 02.10.2023