Imane
Elonen
Project Researcher, Department of Nursing Science
Project Researcher, INVEST Research Flagship Centre
Publications
An integrative review of the continuing professional development needs for nurse educators (2023)
Nurse Education Today
(Vertaisarvioitu katsausartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A2))
Nurse educator education in six European countries: a descriptive study / Ausbildung von Pflegepädagog/-innen in sechs europäischen Ländern – eine deskriptive Studie (2022)
International Journal of Health Professions
(Vertaisarvioitu katsausartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A2))
Terveyslan opettajuus muuttuvassa terveysalan koulutuksessa ja yhteiskunnassa (2022)
(Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (B2))Valmistumisvaiheen sairaanhoitajaopiskelijoiden lääkelaskuosaaminen – Eurooppalainen poikittaistutkimus (2022)
Kansallinen hoitotieteellinen konferenssi, Hoitotiede
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Sosiaali-, terveys- ja kuntoutusalan opettajien digipedagogiseen osaamiseen yhteydessä olevat tekijät (2022)
Tutkiva Hoitotyö
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
The level of competence of graduating nursing students in 10 European countries—Comparison between countries (2021)
Nursing Open
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Medication calculation skills of graduating nursing students within European context (2021)
Journal of Clinical Nursing
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Health sciences educators’ and educator candidates’ digipedagogical competence: assessment after an online course (2021)
Italian Journal of Educational Technology
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Enhancing social and health care educators’ competence in digital pedagogy: A pilot study of educational intervention (2021)
Finnish Journal of eHealth and eWelfare
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Social and health care educators' perceptions of competence in digital pedagogy: A qualitative descriptive study (2020)
Nurse Education Today
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))