
Kaisa
Aro
Project Researcher, Pori Unit
Links
Research
The aim of my study is to understand the phenomenon of brand love in the context of destination brands. The study will hopefully cotribute to the marketing and tourism research and academic conversation of emotional branding, brand love and destination branging.
Key words: Brand love, Destination brand love, destination branding, tourism
Publications
Layers of love – exploring the interactive layers of brand love in the social media setting (2023)
European Journal of Marketing
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Rakkaus retkipaikkaan syntyy itsensä toteuttamisesta, kokemuksista ja tunteesta (2022)
Taivasalla
(Yleistajuinen artikkeli tai blogikirjoitus (E1))
Extending the concept of brand love with bodily dimension (Conference abstract at the 26th Biennial NFF Conference, Örebro Universitet Novahuset 2022) (2022)
Biennial Nordic Academy of Management Conference
(Muu (O2))
Kesä - mikä ihana mahdollisuus rakastaa! (2022)
Satakunnan Kansa
(Yleistajuinen artikkeli tai blogikirjoitus (E1))
Rakkaustarinoita – miksi matkakohteita suositellaan? (2021)
Ikkunapaikka
(Artikkeli ammattilehdessä tai kirjoitus ammatillisessa blogissa (D1))
Supervoimii – miksi matkakohteisiin rakastutaan? (2021)
Ikkunapaikka
(Artikkeli ammattilehdessä tai kirjoitus ammatillisessa blogissa (D1))
Pintaa syvemmälle - miksi matkakohteita muistellaan? (2021)
Ikkunapaikka
(Artikkeli ammattilehdessä tai kirjoitus ammatillisessa blogissa (D1))
Rakkaus on rikkaus (2019)
Säikeitä
(Yleistajuinen artikkeli tai blogikirjoitus (E1))
Antecedents and consequences of destination brand love - A case study from Finnish Lapland (2018)
Tourism Management
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Antecedents and consequences of destination brand love – Case Ylläs (2017)
Heritage, Tourism and Hospitality International Conference
(Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa (A4))