Kaisa
Aro
Doctoral Researcher, Pori Unit
Project Researcher, Development Projects
Links
Research
The aim of my study is to understand the phenomenon of brand love in the context of destination brands. The study will hopefully cotribute to the marketing and tourism research and academic conversation of emotional branding, brand love and destination branging.
Key words: Brand love, Destination brand love, destination branding, tourism
Publications
Destination brand loving (2025)
(Abstrakti)Onko brändirakkaudella ja brändivihalla jotain yhteistä? (2025)
Mene & tiedä
(E1 Yleistajuinen artikkeli lehdessä)
Bricolage and Entrepreneurial Branding in Finnish Tourism Business SMEs (2025)
Corporate Reputation Review
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Feeling good - bodies in destination brand love (2025)
Annals of Tourism Research
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Rakkaudesta vetovoimaa Satakuntaan (2024)
(D2 Artikkeli ammatillisessa kokoomateoksessa)Interrelatedness of Brand Love and Brand Hate: The Case of a Female Personal Political Brand in Finland (2024)
Corporate Reputation Review
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Loveful Tourism (2024)
Nordic Symposium on Tourism and Hospitality Research
(Abstrakti)
Effectuation and Brand Building in SMEs (Presentation at the Research in Entrepreneurship and Small Business Conference (RENT) 2024) (2024)
Research in Entrepreneurship and Small Business Conference
(O2 Muu julkaisu )
Bricolage and entrepreneurial branding in tourism business SMEs (Presentation at the RENT Conference 2023) (2023)
RENT Conference
(O2 Muu julkaisu )
Layers of love – exploring the interactive layers of brand love in the social media setting (2023)
European Journal of Marketing
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )